[Male Contest] Round 3 Block B Gash Bell vs Koyomi Araragi

View previous topic View next topic Go down

Gash Bell vs Koyomi Araragi

73% 73% 
[ 8 ]
27% 27% 
[ 3 ]
 
Total Votes : 11
20100722

Post 

Bday [Male Contest] Round 3 Block B Gash Bell vs Koyomi Araragi







OCC Male Contest Round 3 Block B


Gash Bell
(Konjiki no Gash!!)

vs

Koyomi Araragi
(Bakemonogatari)

"Cowok yang rambutnya agak berbau emo punya aura yang mirip dengan saya... Jadi saya pilih Koyomi Araragi" kata Kuro.



Last edited by Kuro vi Lolitannia on Fri Jul 23, 2010 9:39 am; edited 1 time in total




「My Favorite Note is A Flat Minor」

Kuro vi Lolitannia
Ϫ The Emperors Ϫ
Ϫ The Emperors Ϫ

The Lolicon Fuhrer

Male Race : Geass User

Posts : 3235
Gold : 5600
Reputation : 39
Join date : 2010-04-14
Age : 26
Location : Lolitannia

View user profile http://holylolikingdom.net/

Back to top Go down

- Similar topics
Share this post on: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

[Male Contest] Round 3 Block B Gash Bell vs Koyomi Araragi :: Comments

Post on Thu Jul 22, 2010 10:06 am by kuroRan

berhubung saya lagi baca gash bell jadi saya pilih gash aja Sweat

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 11:54 am by kuroro

eehh... aku juga pilih gash

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 2:33 pm by Zamrullah

pak kuro, kenapa sih selalu membuat kontes yang karakternya aku tak kenal!
aku pilih si koyomi aja yang lebih keren!

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 3:05 pm by yokaroumon

saya pilih gash Megane
saya nggak kenal yang lawannya soalnya

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 3:30 pm by celia

saya pilih koyomi deh!

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 3:36 pm by kuroRan

Zamrullah wrote:pak kuro, kenapa sih selalu membuat kontes yang karakternya aku tak kenal!
aku pilih si koyomi aja yang lebih keren!

kamu tak kenal, berarti pengetahuan anda dalam dunia ini masih dangkal Sweat
padahal gash bell ama bakemonogatari lumayan terkenal

ayo gash Kya~!

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 4:23 pm by Kazuki

saya udah pasti pilih gash

ganbare~~ GASH!!

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 4:59 pm by Watari

GASH BELL FTW.....!!!

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 5:35 pm by Althera_HvnLy

Gash Bell~~~
Gas Pooollll~~~

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 9:18 pm by xhollow

yo..gash gogo

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 9:25 pm by emasmurni

Saya cuma tau Gash jadi apa boleh buat

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 9:46 pm by kuroneko20

eeehhh...

sayangny saya enggak kenal semuany.

Back to top Go down

Post on Thu Jul 22, 2010 9:48 pm by Kazuki

kalo gak kenal pilih aja Gash!!

Back to top Go down

Post on Fri Jul 23, 2010 8:13 am by Watari

GO BLOND KID THAT CAN SPIT OUT HUGE DRAGONS....!!!

Back to top Go down

Post Today at 4:52 pm by Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum